קרדיט Pixabay

כשעושים דברים נכון לא צריך לסבול מעינויי הדרך הביורוקרטית אלא לדייק ולהגיע ליעד בזמן. זאת משאלת הלב של רבים מבוני הבתים הפרטיים שידועים איזו דרך ארוכה יש לעשות עד קבלת ההיתרים המיוחלים ותחילת העבודות. כאשר גם לוח הזמנים של הקבלנים שבונים את הבית עלול להיות לא צפוי, ברור למה כל מי שמתחיל בדרך זו רוצה לקצר כמה שיותר את ההליכים ולקבל את ההיתרים במינימום הזמן הנדרש לפי חוק. לשם כך המדינה מעמידה את המנהל המקוון של רישוי זמין עורכי בקשות שיגישו דרכו את הבקשות להיתרים וינסחו זאת נכון. כך מבטיחים שלא תצטרכו להתעכב יותר מדי בכל מה שקשור לפחות לניירת. הנדסאית האדריכלות ומעצבת הפנים הוותיקה חן אברהמוף פתחה סטודיו 'אדריכלות החן' למטרת עיצוב בתים ובנייתם, אבל היא גם מלמדת אנשי מקצוע כיצד להגיש נכון את הבקשות כדי שלא ייתקלו בסירוב שיעכב אותם בדרך לגמר הבנייה.

לעצב את החלומות שלכם

לעצב דירה זה פרויקט מלהיב ויצירתי בגלל האתגר שלו שמשלב בין צרכים פונקציונליים לבין העיצוב שיכול לקחת אתכם לכל כיוון. עם זאת, יש חוקים ברורים לעיצוב טוב ומדויק והם כוללים התחשבות במפרט הדירה, באורח החיים שלכם, בתכנון הפינות והחללים ובשילוב נכון של צבעים וקומפוזיציה של מרכיבים שהופכים בחלל אחד לבית במלוא מובן המילה. כשאתם מחפשים מעצבת פנים בתל אביב אלה השיקולים שצריכים להדריך אתכם, מעבר לתיק העבודות שיכול לתת לכם מושג מהו הכיוון של המעצבת ואילו יכולות היא כבר הראתה. זה עניין של טעם, מעבר לכל דבר אחר, כמובן, אבל גם שם אפשר להתאים את העיצוב לפי דרישת הלקוחות וההעדפות שלהם, יחד עם ההצעות והעין המקצועית של מעצבת הפנים שלכם. ההתחלה היא תמיד בכימיה ביניכם שלפי תדעו אם העברתם את החזון שלכם נכון כדי שימומש בשטח.

בניירת אפשר לטפל נכון יותר

אם אינכם יודעים איך לצלוח את המכשול הראשון של הניירת שיש להגיש כדי לקבל היתר, חשוב ללמוד איך עושים זאת או לתת לאשת מקצוע מנוסה לעשות זאת בשבילכם. המומחיות של חן אברהמוף היא להגיש בקשה להיתר בניה שאינה מסורבת ואינה נתקלת בעיכובים שונים בגלל חישובים לא נכונים או מסמכים חסרים. כמו כן, היא מלמדת אנשי מקצוע כיצד לעשות זאת נכון ולא להתעכב עם בקשות שונות למנהל כדי לקבל היתר, בקורסים שהיא מעבירה לקהל ולאנשי מקצוע במסגרת סטודיו 'אדריכלות החן'.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here