קרדיט PIXABAY

פשוטים שלא חיים עם מצלמה ביד לא מצליחים להבין. אז רגע אחד לפני שאתם נלחצים מהמצב, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, בקלות בפשטות והכי חשוב בגובה העיניים שיסביר לכם איך לבחור צלם לאירוע צעד אחרי כמו מקצוענים.

סוג האירוע 

הדבר הראשון שצריכים לקחת בחשבון בבחירת צלם לאירוע, הוא קודם מהו סוג האירוע שאתם חוגגים, בדרך כלל לכל צלם אירועים יש את המקצועיות המיוחדות שלו בסוגי אירועים. כמובן שכל צלם יכול לצלם כל סוג של אירוע, אבל יש צלמים שעיקר המומחיות שלהם הוא למשל חתונות, הם מכירים לוקיישנים מיוחדים לצילומים, הם יודעים בדיוק מה ומי חשוב לצלם. אם אתם חוגגים ברית מילה, כדאי להזמין צלם לברית באשקלון שיהיה חלק מהאירוע וצילומי בריתות הם עיקר ההתמחות שלו. הוא יכיר כל שלב באירוע וגם המחיר יהיה בהתאם.

התקציב

בשביל למצוא צלם שיהיה מוכן לעמוד בתקציב שלכם, אתם צריכים לחפש כמה שיותר. אל תשכחו לא לבחור את הצלם רק לפי המחיר, אלא לפי התמונות שהוא מצלם, אתם צריכים להתחבר לתמונה וכמובן גם למי שילווה אתכם במהלך האירוע. החיבור האישי, סגנון הצילום והתקציב כל המרכיבים האלו יחד יעזרו לכם למצוא את הצלם המושלם לאירוע שלכם.

בחירת צלם אירועים היא משימה לא פשוטה. 

בחרו צלם בעל ניסיון בצילום אירועים – בדקו את תיק העבודות והביקורות שלהם כדי לראות מה אנשים אומרים על העבודה שלהם

קבלו את פרטי התמחור מראש – חשוב שתדעו כמה זה יעלה לכם לפני שמסכים לכל דבר

שאל על הציוד שלהם – האם הם יכולים לספק תאורה, מצלמות בחדות גבוהה? האם יש להם תוכנית גיבוי אם דברים משתבשים?

תכננו פגישה עם הצלמים הפוטנציאליים – כך תוכלו לקבל תחושה של אישיות וסגנון הצילום שלהם.

בחירת הצלם המתאים לאירוע יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת צלם וחשוב למצוא אחד שיענה על הצרכים שלך. הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לזכור בבחירת צלם אירועים:

-ניסיון: ככל שלצלם יש יותר ניסיון, כך העבודה שלו תהיה טובה יותר. אתה רוצה לוודא שיש להם הרבה ניסיון בצילום אירועים כדי שהם ידעו איזה סוג של תמונות אתה צריך ואיך הכי טוב לצלם אותם.

-הסגנון שלהם: לחברת צילום אירועים מקצועית כדאי שיהיו מספר צלמים עם סגנונות שונים כדי שתוכלו לבחור את המושלם לאירוע שלכם. אתה רוצה מישהו עם סגנון שתואם את החזון שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here