קרדיט: freepik

כל עסק קטן ומעלה צריך רואה חשבון שילווה אותו בענייני מיסוי, הגשת דוחות, פתיחת תיק במס הכנסה ועוד. בין אם אתם עסק בהתהוות, עמותה, עסק מבוסס או פרילנסרים שעובדים מהבית  – קשה מאוד לוותר על שירות איכותי ומקצועי של רואה חשבון. תוכלו למצוא משרדי רואה חשבון בנתניה והסביבה שיעניקו לכם שירות אישי ואמין, יחסכו לכם כספים והתעסקות בירוקרטית מסובכת מול רשויות המס, המע"מ וביטוח לאומי.

 

המונח רואה חשבון או משרד רואה חשבון נשמע לעתים יבש ומנוכר, אך האמת היא שרואה חשבון מקצועי מספק ללקוחותיו קשת רחבה של שירותים עם ערך מוסף אדיר. משרדי רואי חשבון בנתניה למשל מספקים לעסקים באזור נתניה והשרון ליווי עסקי ותזרימי להבנת מצב העסק, הגשת דוחות שנתיים למס הכנסה, בדיקת כדאיות כלכלית, ייצוג מול מס הכנסה בביטול קנסות, תכנוני מס והחזרי מס. מדובר בשירותים להם נדרש כל עסק כאשר ביומיום העמוס והגדוש קשה לבעל העסק להגיע בעצמו לכל הדברים, לטפל בצורה נכונה בהגשת הטפסים, ולפנות למשל לקבל החזר מס לשכיר. אבל עם רואה חשבון מקצועי שהוא זאת עבורכם אתם מרוויחים המון.

גם הצהרת הון

עסקים רבים נדרשים בתחילת דרכם, ואחת לכל ככמה שנים להגיש למס הכנסה הצהרת הון. מדובר בטופס ארוך שכולל הצהרה על הנכסים שלכם מסוגים שונים. מילוי לא נכון של ההצהרה עלול להוות מכשול כבד בהמשך מול הכנסה, ואי הגשת ההצהרה גוררת אחריה קנס לא קטן. רואה חשבון מקצועי יגיש עבורכם את הצהרת ההון תוך התאמה לצרכים שלכם. משרדי רואי חשבון בנתניה מלווים אתכם בכל צעד, מגישים עבורכם הצהרת הון עוסק פטור ועוד הרבה יותר.

גם אם אתם זקוקים לייצוג ופנייה לרשויות המס בכל הקשור להחזרי מענקי קורונה, מיצוי זכויות, הבהרות, הגשת דוחות שנתיים ועוד – את כל זה אתם יכולים בקלות להוריד מעצמכם, לפנות לעצמכם זמן יקר לפיתוח העסק וללקוחות שלכם שהם הדבר החשוב באמת עבורכם, ואת כל ההתעסקות החשבונאית בדוחות, טפסים וחישובים – רואה חשבון יבצע עבורכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here