השכרת הצללות לאירועים – מה חשוב לדעת?
מקור bambuk-events.co.il

במדינת ישראל אין ממש ברירה מלבד שימוש בפתרונות הצללה כאשר מקיימים אירוע בגינה או בחצר הפרטיים, אחרת כל המוזמנים \"יתבשלו\" בשמש הקופחת. בימינו ניתן למצוא אינספור חברות שמציעות שירותי השכרת הצללות לאירועים, כך שכל שנותר לכם זה פשוט לבחור ולשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות. מהן האפשרויות הקיימות ודגשי הבחירה החשובים? מייד תבינו.

הצללות לאירועים – כל אפשרויות ההשכרה הקיימות

בבואכם לבחור פתרונות הצללה לאירוע שלכם, תגלו כי קיים מבחר עצום של אפשרויות. חברה איכותית לשירותי השכרת הצללות לאירועים תציע לכם את כולן, ולהלן המרכזיות שבהן:

  • גזיבו – מעין \"אוהל\" שעומד על ארבעה רגליים, כשיש לקחת בחשבון שפתרון זה מצל מן השמש בחלקו העליון בלבד, כך שהוא לא מתאים לאירועים שמתקיימים בזמני שקיעה/זריחה או לשעות אחה\"צ והערב, מה גם שהוא מוגבל מבחינת שטח.
  • שמשיות – מוגבלות עוד יותר מבחינת שטח וזוויות הכיסוי, כך שנהוג להשתמש בהן באירועים שמתקיימים בעיקר בשעות הצהריים החמות ביותר, ושבהם מספר אנשים לא רב.
  • רשתות הצללה – יכולות לכסות שטח נרחב ביותר ולהגן מפני השמש בצורה כמעט מלאה מכל הכיוונים, וניתן להשכיר אותן בגדלים רבים.
  • אוהלים – מהווים את פתרון ההצללה הטוב ביותר. הם יכולים לכסות פני שטח משתנים, מקטנים ועד גדולים, ומצלים מכל הכיוונים. זהו גם הפתרון היחיד שמאפשר יצירת מתחמים סגורים וממוזגים.

אפשרות נוספת שמציעות חברות שמתעסקות בהשכרת הצללות לאירועים היא שימוש ברצועות בד שאותן ניתן למתוח מעל ראשי המוזמנים ולבצע הצללה חלקית. אפשרות זו מתאימה לשעות הערב או לאירועים שלא מתקיימים בשיא הקיץ. ובכל מקרה, אין זה משנה באיזה סוג של הצללה בחרתם, וודאו כי מדובר בפתרון שעשוי מבד איכותי שמסוגל לסנן עד כ- 80% מקרינת השמש ובאמת להפוך את השטח שתחתיו להרבה יותר נעים.

השכרת הצללות לאירועים – דגשי בחירה נוספים

ההחלטה על השכרת פתרון הצללה לאירוע צריכה להיות מושלמת לא רק מבחינת הבחירה בסוג הפתרון הספציפי והשטח שהוא מסוגל לכסות, אלא גם מבחינת שיקולים נוספים:

  • עיצוב – יש לבחור את פתרון ההצללה לפי הרוח העיצובית של האירוע. במובן זה יש להתקשר עם חברה גדולה בתחום שמציעה את כל אפשרויות העיצוב לבחירת לקוחותיה. אם חשקה נפשכם בפתרון הצללה לבן ואלגנטי לחתונה, בפתרון יותר \"שאנטי\" לאירועי מדבר וטבע או בהצללות צבעוניות שמתאימות לילדים, אין שום סיבה שלא תממשו זאת.
  • התקנה בשטח – קחו בחשבון כי ככל שמדובר בנפח הצללה גדול יותר (הן מבחינת שטח והן מבחינת גובה), כך יהיה צורך ביותר עמודים תומכים, מה שמחייב ידע הנדסי וציוד מתאים. אל תתפשרו על חברות חסרות ניסיון שכן פתרון הצללה שקורס, עשוי לגרום לפציעות קשות ונזק רב לרכוש.

בשורה התחתונה, רק שירותי השכרת הצללות לאירועים שניתנים דרך חברה איכותית, אכן יספקו לכם את כל פתרונות ההצללה המתאימים ביותר לצרכיכם הפונקציונאליים והעיצוביים, תוך ביצוע התקנה ברמה גבוהה שמתחשבת הן במשקל הכללי של החומר המצל והן בשיקולי מזג אוויר ומצב הקרקע. חלק מהחברות אף מציעות מוצרים משלימים להשכרה לאירועים כגון פינות זולה, פופים, מחצלות, כסאות בר, שולחנות ועוד. הדבר יכול להוזיל את מחיר ההשכרה במידה ותשכילו לרכוש את כל האלמנטים בחבילה אחת, על בסיס מחיר פר יום או פר אלמנט שמושכר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here