Credit: Pixabay.com

לוחות טרספה, הם לוחות המזכירים את לוחות הפורמייקה רק שמדובר במוצר העשוי ממספר שכבות לכן הוא עמיד בהשוואה לפורמייקה. מציאת חיפוי דקורטיבי כיום, שגם יהיה עמיד וגם יפה, זה לא עניין של מה בכך. בעבר היה קושי רב למצוא חומר כזה, עד שהופיעו לוחות טרספה בשוק העיצוב. עם הופעתם, הכיוון העיצובי השתנה לגמרי, הן בשל שלל האפשרויות שלוחות אלו מאפשרים, והן בשל נוחות העבודה איתם. הלוחות מיוצרים בטכנולוגיה חדישה ומקדמת הקרויה דריי פורמינג, וכל לוח עשוי לפחות משלוש שכבות של נייר המוספג בשרף. השרף הוא בעצם זה שמקנה ללוחות את החוזק והעמידות שלהם מאחר והוא משמש כחומר אוטם. תהליך הכבישה של השרף יחד עם הנייד, מאחד עוד יותר את השכבות ובסופו של יום הם נחתכים לגדלים ולובי הרצויים. באם חשבתם לרכוש או לעצב בעזרת לוחות טרספה, תוכלו לפנות עוד היום לצוות חברת מזונית, המומחים בתחום זה.

לוחות טרספה – אופן ההרכבה

קיימות 3 אפשרויות להרכבת לוחות טרספה.

Credit: Pixabay.com
  • התקנה גלויה- משתמשים בברגים או בניטים לחבר ולקבע את הלוחות למסגרת, התקנה מסוג זה מתאפשרת במגוון רחב של מידות, אך העובי חייב להיות במינימום 6 מ"מ.
  • התקנה סמויה – מדובר על שתילת פרופיל בגב הלוח באמצעות ברגים ועל ידי מכונת CNC. ולכן אין נראות ומדובר על חיפוי אסתטי.
  • הדבקה – במקרה זה עושים שימוש בדבקים חזקים במיוחד, ומשתמשים לשם כך בכמה סוגי דבקים מיוחדים. למרות שאין פה שימוש בברגים, מדובר בהדבקה חזקה מאוד.

לוחות טרספה  פתרון יעיל וחיוני

מדובר בלוחות שקל מאוד לעבוד איתם והם נותנים פתרון עיצובי יעיל. אם אתם מחפשים מוצר איכותי שיענה על כל הדרישות המקצועיות והאסתטיות שלכם, פנו עוד היום לצוות המקצועי הוותיק של חברת מזונית, על מנת לקבל את הייעוץ למוצר שיהיה הכי טוב לצרכים שלכם.

 

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here