קרדיט canva

משום מה, לא מעט נשים, מספרות על רגשות אשם, המחלחלים אליהן, שעה שהן מעוניינות לקבל הכוונה ועזרה לאורך תהליך ההיריון והלידה. התופעה הזו היא תופעה מוכרת והיא נובעת בעיקר ממחסור בידע אצל לא מעט נשים. אפשר לחשוב כי מדובר על פרדוקס, הרי זה העידן בו הגישה לידע היא אינסופית, בזכות המכשיר שנמצא אצל כל אחת ביד. אבל מהצד השני, הרי שעודף המידע, עלול לבלבל וגרוע מכך, לעשות נזק ממשי. כל מי שבחרה לחפש בגוגל מידע על היריון בשעת לילה מאוחרת או בהמתנה למעלית, לפתע גילתה על שלל תופעות, סימפטומים ומחלות, אשר אולי רלוונטיות למקרה שלה. אנחנו רוצות לספר לך כי את ממש לא היחידה שנכנסה לפחד מיותר, את ממש לא האמא היחידה שצריכה קצת מידע מקצועי, אישי, ממי שמכירה אותך היטב. 'בית ליולדות', הוא המקום בו תוכלי לקבל ייעוץ והכוונה שיעזרו לך לבחור נכון עבורך.

לוקחות אותך יד ביד לאורך כל שלבי התהליך

להיכנס להיריון, לעבור את השליש הראשון, השני, ללדת, להתחיל להניק בפעם הראשונה, כל שלב כזה, מלא בחששות, פחדים וציפיות. זה לא משנה אם את מחפשת יועצת הנקה מומלצת או אחות מלווה, אנחנו כאן כדי להציע לך סיוע ותמיכה, בליווי נשות הצוות הנפלאות שלנו. אנחנו כאן כדי לעשות שני דברים, הראשון, לעזור לך לקבל מידע מקצועי, רלוונטי עבורך. התפקיד השני שלנו, זה ללוות אותך גם במישור הריגשי ולעודד אותך לבחור בבחירות הרלוונטיות עבורך. כל אחת יודעת בסופו של דבר מה מתאים לך, אנחנו כאן רק כדי לתמוך בך לאורך התהליך כולו.

אז מה את צריכה לעשות עכשיו

אם נכנסת להיריון ראשון ואת מעוניינת בליווי אישי לאורך כל התהליך, הרי שעכשיו זה הזמן לפנות אלינו עבור מעקב הריון מסודר. גם אם את כבר בשלבים מתקדמים של ההיריון ואפילו לאחר לידה, הרי שיש לנו מה להציע לך. שירותי אחות פרטית או יועצת לידה, ישמחו לסייע לך.

חשוב לנו להגיד, גם אם את כבר אמא, גם אם לא מדובר בהיריון הראשון שלך, הסיפור של כל אחת הוא אחר, כל לידה היא שונה ובכל פעם מחדש, עלינו להישאר קשובות לגוף ולהבין, מה את צריכה בדיוק.

אנחנו רואות בעבודה שלנו שליחות אמיתית והזדמנות מדהימה, לעשות טוב לעוד ועוד נשים. אנחנו נשמח להיות שם גם למענך. ממתינות לך בטלפון ובאתר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here