קרדיט Canva

פלילים הפכו לתחום מאוד נפוץ גם כאשר מדובר באנשים שעושים טעויות או כאלה שנקלעים למצבים שונים בעל כורחם. להם במיוחד קשה מאוד למצוא את עצמם במצב שבו הם צריכים להתגונן מול אישומים, חקירות, מעצרים, תיוגים שמכתימים אותם. זכות ההגנה שמורה לכולם גם במתחם העבירות הפליליות ובעיקר כשמדובר בחשדות ואפשר להוכיח חפות. לא תמיד זה מסתיים בהרשעה ויש לא מעט הסדרים ואפשרויות לנהל משא ומתן וזה תלוי מאוד בכישורים ובמיומנויות ההגנה של עורכי דין פליליים מובילים. הדרכים לשחרר ולחלץ אנשים מהתסבוכת הפלילית כשהמשטרה נושפת בעורפם מאוד יצירתיות ומתבססות בעיקר על ניסיון וידע והיכרות טובה של עורכי הדין עם המערכת. זה מה שמציעים לכם גם במשרד עו"ד בנימין מלכא, שמגן על אנשים שהגיעו למצבים כאלה וזקוקים להגנה בתחום הפלילי.

עבירות מין והנפיצות שלהן

כשמדברים על עבירות מין אנחנו מוצאים היום סיפורים מתוקשרים רבים שהקשר בינם לבין העובדות אינו תמיד ודאי. נחוצה עבודה יסודית רצינית מאוד של עורך דין פלילי עבירות מין כדי לברור את העובדות ולהגן על חשודים ונאשמים וזה דורש הבנה טובה מאוד בחוק וגם ניסיון בתחום זה. חשוב מאוד שכל נחקר וחשוד בעבירות כאלה יבין שהוא נמצא במצב רגיש ויכול למסור את גרסתו בבית המשפט שבו יש לו יותר סיכוי, מאשר בחקירה במשטרה כאשר שם רוצים להפליל אותו בכל מה שאפשר. לפני חקירה כזאת מומלץ לעבור את ההדרכה של עורך הדין כדי לדעת מה לומר ולא לחבל בהגנה שלכם בבית המשפט. רק כך אפשר יהיה להיות עקביים בגרסה שעשויה לזכות אתכם כשנלחמים על החפות ועל שמכם הטוב.

לצאת מהצבא ללא הרשעה

חיילים רבים מסתבכים בסמים בצבא משום שאינם יודעים שמצ"ח מפעילה סוכנים סמויים ועושה הכל על מנת לגלות חיילים כמוהם. משום כך, יש יותר סיכוי לעבור משפט בגלל עבירות סמים בצבא שעשוי להסתיים בהרשעה ולהכתים את הגיליון שלכם לעתיד. בכל עבירה כזאת מומלץ לא להסתפק בסנגוריה צבאית כי אם לקחת הגנה של עורך דין צבאי שמתמחה בהגנה על חיילים כאלה. זה מבטיח הרבה יותר סיכוי לזכות אתכם כאשר מוכיחים שלא נחקרתם כראוי או אם הפלילו אתכם או שהבדיקה לא הייתה חוקית. יש דרכים רבות להוכיח זאת ולכן כדאי לבדוק עם משרד עו"ד בנימין מלכא כיצד אפשר לעזור לכם, על מנת שלא תסבלו מהשכלות של משפט סמים בצבא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here