קרדיט Canva

שירותי הנהלת חשבונות נועדו לתת מענה למגוון רחב של לקוחות, כולל אנשים פרטיים, עסקים, ארגונים ללא מטרות רווח וגופים ממשלתיים. בדרך כל מי שצורך את שירותיו של רואה חשבון במרכז הם: אנשים פרטיים, עסקים קטנים, תאגידים גדולים, סטארט- אפים, ארגונים ללא מטרות רווח, גופים ממשלתיים, פרילנסרים ואנשי מקצוע עצמאיים, בעלי עיזבונות, משקיעים, משרדי עורכי דין, שיטות רפואיות, מוסדות חינוך וכדומה. שירותי הנהלת חשבונות הם מגוונים וניתנים להתאמה, בין אם תבחרו ברואה חשבון בצפון או רואה חשבון במרכז, הם מספקים מגוון רחב של לקוחות עם צרכים ויעדים פיננסיים ייחודיים. בין אם מדובר בתכנון פיננסי אישי ובין אם מדובר בניהול פיננסי של ארגונים גדולים, לאנשי מקצוע בחשבונאות יש תפקיד מכריע בהבטחת שיטות פיננסיות תקינות ועמידה בחוקים ובסטנדרטים החלים.

השותף שלכם לעסקאות מקרקעין

מומחה למיסוי מקרקעין הוא איש מקצוע ותיק, בעל הבנה סבוכה של תקנות וחוקי המס המורכבים והמתפתחים בכל הקשור לעסקאות והשקעות מקרקעין. המומחיות שלו משתרעת הרבה מעבר לציות בלבד, שכן הוא מתמחה בפיתוח אסטרטגיות, תכנון מס ואופטימיזציה אסטרטגית עבור משקיעי נדל"ן, יזמים ובעלי נכסים. הוא מיומן בזיהוי הזדמנויות לזיכוי מס, ניכויים ותמריצים ספציפיים לענף הנדל"ן. התובנות וההכוונה שלו מסייעים ללקוחות למקסם את התשואה שלהם, למזער את חובות המס ולנווט את השלכות המס המורכבות של קנייה, מכירה או פיתוח נכסי נדל"ן. בתחום שבו תקנות המס יכולות להיות מורכבות ומשפיעות כאחד, מומחה מיסוי מקרקעין עומד כשותף הכרחי, ומבטיח שלקוחות מקבלים החלטות מושכלות שמייעלות את התוצאות הכספיות שלהם תוך עמידה בחוקי המס.

הנהלת חשבונות במגוון תחומים

חשבונאות ממלאת תפקיד מרכזי בתחומים רבים, תוך הבטחת שקיפות פיננסית, עמידה בתקנות וקבלת החלטות מושכלת. להלן דוגמאות להנהלת חשבונות בתחומים שונים: חשבונאות עסקית, חשבונאות ציבורית, חשבונאות משפטית, חשבונאות ממשלתית, חשבונאות ללא מטרות רווח, חשבונאות פיננסית, חשבונאות מס, חשבונאות עלויות, ביקורות, חשבונאות נדל"ן, חשבונאות בריאות, חשבונאות חינוכית, חשבונאות בענף הבידור, חשבונאות סביבתית, חשבונאות בענף הספורט ועוד. אלו הן רק כמה דוגמאות ליישומים המגוונים של חשבונאות בתחומים שונים, המדגישים את תפקידה הקריטי בשמירה על יושרה פיננסית, קידום שקיפות והקלת קבלת החלטות פיננסיות תקינות. את כל השירותים האלו תוכלו למצוא במשרד של בר-עם הנהלת חשבונות ויעוץ מס בניהולו של יוסף בר-עם אשר יעניקו לכם שקט נפשי.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here