קרדיט PIXABAY

נייר עיתון הוא מוצר מבוקש מאוד, בין השאר בזכות העובדה שמעבר לייעוד המקורי שלו, הדפסת עיתונים (שעדיין נהנים מרלוונטיות וייחודיות גם בעידן הדיגיטלי שבו רוב האנשים צורכים חדשות ותכנים נוספים בדרכים אחרות ובפרט האינטרנט), אנחנו משתמשים בו גם לצורך אריזות. בפרט משמשים ניירות העיתון וכן מוצרי נייר אחרים להפרדה בין מוצרים ולדיפון. ג.כ. שיווק כלפון, החברה המובילה בארץ בתחום מוצרי האריזה, מייצרת גם ניירות עיתון מסוגים שונים, ומתחייבת לאיכות גבוהה ולמקסימום תמורה למחיר.

 

* סוג נייר העיתון – גם את נייר הקראפט נהוג לשייך לקטגוריה של ניירות העיתון, למרות שיש גם הבדלים. בהתאם ניתן לבחור בין נייר אפריס (עיתון) לבין נייר קראפט שהגוון שלו חום.

* רוחב הגליל – המידות המקובלות הן 80 ס"מ, 100 ס"מ ו-120 ס"מ.

* משקל – משקל הגליל הוא בהתאם לבקשת הלקוח.

התאמה מדויקת לכל צורך אצל כל לקוח

אחת הסיבות המרכזיות לכך שג.כ. שיווק כלפון הפכה עם השנים לאחת החברות המובילות בתחום מוצרי הנייר והאריזה היא היכולת לספק מענה מדויק לכל צורך, עבור כל לקוח. בתחילת דרכה, לאחר שהוקמה בשנת 1992, החברה הייתה עסק משפחתי צנוע. עם הזמן היא הלכה והתרחבה, הרחיבה את קטלוג המוצרים ושכללה את הציוד שבאמצעותו מיוצרים המוצרים השונים ובהם גם נייר עיתון. גם הידע המקצועי של עובדות ועובדי החברה הלך והתרחב עם השנים, וכיום הניסיון הרב מתורגם למוצרים בסטנדרט גבוה במיוחד.

גם רמת השירות שלה זוכים הלקוחות השונים – שמגיעים משלל ענפים ובהם קוסמטיקה, מזון, תרופות, אלקטרוניקה ועוד ועוד – הלכה והשתבחה עם השנים, בעיקר כתוצאה מהמחויבות האמיתית בחברה להבטיח מקסימום שביעות רצון בכל הזמנה. מחויבות זו נובעת מההבנה שרק כך ניתן לשמר את ההצלחה לאורך זמן, ולהבטיח את נאמנות הלקוחות. אספקת המוצרים השונים, כולל ניירות העיתון, מתבצעת במהירות – זמני האספקה הקצרים מושגים הודות למערך הלוגיסטי של ג.כ. שיווק כלפון שעומד גם הוא ברף הגבוה שהציבה לעצמה החברה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here